کولیک شیرخوار و نگرانی والدین

چهارشنبه 21 اسفند 1398
11:54
salamat

از کولیک و راههای درمانی آن چه میزان اطلاع دارید ؟در این مطلب بیشتر دربارره این موضوع صحبت خواهیم کرد! کولیک زمانی گفته می شود که نوزاد بیش از ۳ ساعت در روز و دست کم سه روز در هفته به مدت بیش از ۳ ساعت گریه کند. نوزادان مبتلا به کولیک معمولا در اواخر روز بی قرار و ناآرام می شوند، اما در حقیقت کولیک ممکن است در هر زمانی روی دهد.

Image result for کولیک شیرخوار<a href= " />


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

میکرونیدلینگ چیست؟

دوشنبه 2 دی 1398
13:45
salamat

نتیجه تصویری برای میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ، یک روش درمانی (پروسیجر) پوستی است، که با ورود همزمان سوزن‌های بسیار نازک به داخل پوست و ایجاد جراحت، به طور طبیعی منجر به تحریک ساخت کلاژن و الاستین با حداقل آسیب اپیدرم‌ می‌شود. هدف از درمان، تولید کلاژن و بافت پوستی جدید برای داشتن پوستی صاف، محکم‌تر و بانشاط‌تراست.‌ میکرونیدلینگ بیش‌تر برای صورت استفاده‌ می‌شود و ممکن است زخم‌های مختلف، چین و چروک و منافذ بزرگ را درمان کند.


[ بازدید : 212 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

خوردن خیار در بارداری، فایده دارد یا ضرر؟

پنجشنبه 2 آبان 1398
9:10
salamat

از آنجایی که خیار دارای ویتامین های آ، سی و انواع ویتامین ب و همچنین حاوی کلروفیل، اسید فولیک، منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی، منگنز،کلسیم و سلولوز است، توصیه می شود در طول روز حداقل یک خیار بخوریم.

وی افزود: برای از بین بردن یبوست در دوران بارداری مصرف خیار توصیه می شود و همچنین خوردن پوست خشک خیار سبز زایمان را آسان می کند و لازم به ذکر است زنان حامله قبل از درد باید از مصرف خیار خود داری کنند.

خوردن خیار در بارداری، فایده دارد یا ضرر؟



[ بازدید : 223 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

سقط جنین با مصرف این گیاهان

پنجشنبه 2 آبان 1398
3:06
salamat

تغذیه-بارداری

دوران بارداری یکی از زمان هایی که به هیچ وجه نباید دارویی گیاهی مصرف کرد، زیرا برخی از این گیاهان موجب سقط جنین و از دست دادن جنین می شوند. برای زن آبستن افراط در کلیه خوراکی ها ممنوع است و نباید هیچ غذایی را خارج از اندازه بخورد. همچنین مصرف بیش از حد برخی از گیاهان در این دوران خطر سقط جنین را در پی دارد در حالی که اگر این گیاهان در مقدار کم مصرف شوند ، موجب به خطر افتادن سلامتی آنها و جنینشان نمی شوند.



[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله

چهارشنبه 1 آبان 1398
13:08
salamat

علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری:

نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله می رسیم.


نتیجه تصویری برای علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله



[ بازدید : 242 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

16 روش درمان درد های شدید معده در خانه !

سه شنبه 30 مهر 1398
14:01
salamat

16 راه اثبات شده برای از بین بردن معده درد ، دل درد و اسپاسم

تقریبا هر کسی دل درد رو حداقل یکبار تجربه کرده و برای بعضی از ادمها دل درد چیزی است که زیاد اتفاق می افتد.اگر شما دل درد دارید احتمالا دلتون میخواد که هر چه سریعتر از شرش خلاص بشید. حتی دل دردهای کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند ، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد به خواندن این بخش از سلامت نمناک ادامه بدهید تا یاد بگیرید که چگونه میتوان این کار را انجام داد.

درمان-درد-معده



[ بازدید : 180 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

درمان بی خوابی شبانه تنها در 60 ثانیه

دوشنبه 29 مهر 1398
10:34
salamat



28 درمان خانگی بی خوابی

بی خوابی ،یک اختلال خواب است ؛ هنگامی که فردی نمی تواند خوب بخوابد، باعث خستگی روزانه، بی حالی، بی ثباتی عاطفی، اختلال حافظه، سرگیجه، تحریک پذیری، عملکرد ضعیف می شود.



[ بازدید : 181 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

با مصرف ترکیب آب لیموی تازه و عسل با 12 سرطان فاصله بگیرید

يکشنبه 21 مهر 1398
22:49
salamat

نتیجه تصویری برای لیموی تازه و عسل
به گزارش کارگر آنلاین ، اگر حکایاتی در باره ویژگی کم کردن وزن این نوشیدنی عسل و لیمو، شنیده اید،بیشتر اغراق آمیز هستند ؛ آنچه واقعا اتفاق می افتد، چربی سوزی است، که دقیقا، همان کم کردن وزن نیست. این نوشیدنی، با این حال، دارای مزایای سلامتی فراوانی است که در ادامه این بخش از سللامت نمناک به دنبال ادامه مزایای مصرف آب لیمو عسل بروید. عسل و لیمو از جمله موادی هستند که هر یک به دلیل خواص متعدد و ویژه خود مورد توجه بسیاری از متخصصان تغذیه قرار گرفته اند.

[ بازدید : 170 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

4 خطر حذف کربوهیدرات‌ها از رژیم غذایی

جمعه 19 مهر 1398
17:12
salamat

4 خطر واقعی حذف کربوهیدرات‌ها از رژیم غذایی

رژیم های غذایی کم کربوهیدرات سال هاست بین افرادی که در تلاش برای کاهش وزن خود هستند، محبوب شده اند. اما اخیرا برخی رژیم های غذایی بدون کربوهیدرات معرفی شده اند که برخی کارشناسان نسبت به دنبال کردن آن ابراز نگرانی کرده اند. با توجه به این که چه چیزی را برای خوردن انتخاب می کنید، یک رژیم غذایی بدون کربوهیدرات ممکن است حتی محدودتر از یک رژیم غذایی کتو باشد.



[ بازدید : 174 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

پیش‌بینی دیابت با اسکن عدسی چشم

چهارشنبه 17 مهر 1398
20:55
salamat

مطالعات اخیر محققان نشان می‌دهد با اسکن عدسی چشم می‌توان دیابت و حالت پیش‌دیابت را با دقت بالا پیش‌بینی کرد.

پایگاه خبری ساینس دیلی، پیش دیابت یا عدم تحمل گلوکز (IGF) به حالتی گفته می‌شود که قند خون در حداکثر محدوده مجاز است. در این حالت دیابت تشخیص داده نمی‌شود؛ بلکه بیمار در معرض دیابت قرار دارد و اکثرا تبدیل به دیابت می‌شود.


[ بازدید : 218 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار روز دنیا در زمینه بهداشت و سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]