چاق شدن صورت در یک هفته با روش‌های کاربردی

سه شنبه 31 فروردين 1400
13:02
salamat

لاغری صورت مشکلی است که بسیاری از ما در طول زندگی آن را تجربه می‌کنیم. خوشبختانه روش‌های زیادی برای چاق شدن سریع صورت وجود دارد که از آن جمله می‌توان به تغییر در رژیم غذایی، استفاده از ماسک و ماساژ صورت اشاره کرد.

لاغری صورت مشکلی است که بسیاری از افراد در اثر بیماری، کاهش وزن و بالا ر. فتن سن آن را تجربه می‌کنند. صورت لاغر سن شما را بیشتر نشان می‌دهد و از جذابیت شما می‌کاهد. برخی از افراد برای چاق شدن صورت از تزریق ژل، تزریق چربی و بوتاکس استفاده می‌کنند و برخی دیگر به دلیل عوارض این روش‌های پزشکی به دنبال روش‌ها طبیعی برای چاق شدن صورت هستند. در صورتی‌که به دنبال روش‌های طبیعی برای چاق شدن صورت هستید، با ما همراه باشید. ما در این مطلب به بررسی نقش رژیم غذایی، استفاده از ماسک و ماساژ صورت با روغن‌های طبیعی در چاق شدن سریع صورت می‌پردازیم.


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نکات بعد از کشیدن دندان عقل

دوشنبه 16 فروردين 1400
11:41
salamat

همه به گونه ای متفاوت به بی هوشی واکنش نشان می دهند.اگر یک بی حسی موضعی دارید و به هوش آمدید، می توانید به خانه برگردید تا بهبودی خود را شروع کنید. حتی ممکن است بتوانید به سرکار بروید یا فعالیت های نرمال خود را انجام دهید.اگر دچار بی هوشی عمومی شدید و یا هنوز احساس خواب آلودگی می کنید، به کسی نیاز خواهید داشت که شما را به خانه برساند.

اغلب مردم بعد از جراحی دردی ندارند.

احتمالاً برای سه یا چند روز ناراحتی در بلع و تورم خواهید داشت.

دهان شما ممکن است به چند هفته استراحت نیاز داشته باشد تا به طور کامل التیام یابد.

دستورالعمل های پزشک خود را برای بهبودی سریع تر دنبال کنید.

بعد جراحی دندان

نکات بعد از کشیدن دندان عقل

در اینجا چند نکته برای سه روز اول بعد از جراحی کشیدن دندان عقل وجود دارد:


[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار روز دنیا در زمینه بهداشت و سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]